Reklamační řád
Reklamační řád - Pravidla postupu při reklamaci zboží
-
Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Obchodními pravidly Společnosti ještě před objednáním zboží.
-
Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
-
Právo z odpovědnosti za vady
-
Právo z odpovědnosti za vady (reklamaci) je možné uplatnit 3 možnými způsoby na adrese provozovny společnosti Inkranio s.r.o.:
-
a) osobně v provozovně společnosti,
b) prostřednictvím kurýrní služby (Zásilkovna),
-
Společně s reklamovaným zbožím je nutné přiložit vyplněný Reklamační protokol (ke stažení zde) a doklad prokazující koupi zboží (obchodní faktura). Zákazník je povinen při sepisování Reklamačního protokolu uvést úplné a správné údaje a potvrdit je svým podpisem.
-
Reklamace není oprávněná v případech, vznikla-li závada nebo poškození:
a) prokazatelně nesprávným užíváním výrobku (např. užíváním v rozporu s návodem k užití či v rozporu s pokyny uvedenými na obalu výrobku či v podpůrných obchodních materiálech apod.) anebo jiným nesprávným jednáním člena;
b) zásahem vyšší moci nebo mechanickým poškozením výrobku.
-
Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dní ode dne jejího uplatnění.
Doporučení
Pokud je objednávka (balík, který doručí logistický partner) viditelně poškozený:
Při přebírání zboží od přepravce (Zásilkovna) si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Jestliže zásilka jeví známky poškození, nepřebírejte ji! Je-li zásilka viditelně poškozena, je nutné sepsat s řidičem/zaměstnancem přepravní služby škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Informaci o poškozené zásilce nahlaste na inka@kranio-ostrava.cz (číslo objednávky, příp. balíku) nebo telefonicky na čísle společnosti. Poškozená zásilka se vrátí zpátky na adresu Společnosti a objednané zboží bude obratem znovu vyexpedováno. Dřív není možné nové zboží vyexpedovat.
Je-li zboží poškozeno, ale není to na první pohled, při přebírání od kurýra, vidět (skrytá vada): Převezmete-li zboží, které je mechanicky poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat naši společnost do 3 pracovních dnů. Na pozdější reklamaci nebude z důvodu pojištění zásilky brán zřetel. Společně s ohlášením zašlete informaci na e-mail inka@kranio-ostrava.cz a připojte reklamační protokol.
Zboží je zkažené:
Zjistíte-li, že doručené zboží vykazuje viditelné znaky fyziologického znehodnocení, aniž byste otevřeli láhev či neprodleně po jejím otevření, informujte o tomto odpovědného pracovníka na inka@kranio-ostrava.cz, který s vámi reklamaci vyřídí. Reklamované zboží je nutné zaslat na adresu společnosti společně s vyplněným reklamačním protokolem a dokladem o pořízení. V případě uznané reklamace je vadné zboží nahrazeno novým nezávadným produktem. Výměnou za nový nezávadný produkt je však nezbytné, aby zákazník dodal původní (vadný) produkt.